IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

» Manips & such.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht

Alloira
Alloira


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimeza dec 27, 2014 2:54 pm

Dus, eh, ik hou ervan om manips te maken. :'] prachtige intro, Juul. Petje af.

Maar oké, ik hou er dus van manips te maken, en daarom heb ik dit topic aangemaakt zodat jullie me tips kunnen geven over wat ik nog zou kunnen verbeteren! Ik doe meestal wolven of vossen, en heel soms katten of paarden. Met paarden ben ik vooral aan het oefenen met manen en staart tekenen.

Mickey:

Random vos:

Random vos numero dos:

Later wil ik misschien ook requests aannemen zodat ik nog beter kan oefenen, maar ik ben bang dat ik daar nu voorlopig even geen tijd voor heb. :']

Dusseh, tips zijn van harte welkom! opbouwend kritiek graag, daar heb ik wat aan! <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Faline
Faline
Administrator

» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimeza dec 27, 2014 3:58 pm

Ze zijn heel cool Juul. :3
Zelf kan ik dit helemaal niet, maar misschien kan je proberen de vos meer te laten kleuren bij de achtergrond? Als een soort reflectie(Bruinige achtergrond, wat tinten bruin op de vos zelf). Geen idee of je me snapt. xD
Maar ga zo door!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://amnira.actieforum.com/

Alloira
Alloira


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimezo dec 28, 2014 12:48 pm

Oeh, thanks. Ga ik eens proberen binnenkort c:
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimevr jan 30, 2015 4:07 pm

Nieuwe manip! (Geprobeerd Dani's tip te gebruiken)

Heavens Requiem:
Terug naar boven Ga naar beneden

Runner
Runner


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimeza maa 07, 2015 1:04 pm

Wow. Echt heel gaaf! Alleen de achterpoten van de wolf, daar stoor ik me aan, ik snap dat ze achter de steen staan, maar het staat voor mij niet heel mooi. Misschien kan je proberen de achterpoten op de steen te zetten, of de wolf ergens anders neer te zetten.
Nogmaals, de manip is echt vet mooi en ik zou willen dat ik dat kon. Dat met die poten is het enige puntje, je bent echt vet goed!
Terug naar boven Ga naar beneden

Alloira
Alloira


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimema maa 09, 2015 7:52 pm

Dankjewel! En ja, de achterpoten stonden niet helemaal goed op de foto als ik het me goed herinner xD Ze achter de steen plaatsen leek me dus de beste optie. Bedankt voor je compliment tho!
Terug naar boven Ga naar beneden

Frosty
Frosty


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitimema maa 09, 2015 8:09 pm

wauw, echt mooi<3
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


» Manips & such. Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Manips & such. » Manips & such. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden

» Manips & such.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Amnira :: ✿ General :: Art :: Art Corner-